onsdag, mars 14, 2012

Årets høydepunkt ? Årsmøte NQF Bergen


I år avholdes NQF sitt årsmøte i Bergen, flybilletter og hotellrom er for lengst booket. Gleder meg til en koselig helg med mange andre som deler samme hobby. Møte flere kjente som man enten har gått på kurs med, hørt på foredrag sammen med, eller rett og sett en koselig prat rundt en kaffekopp. Flyet går allerede i morgen tidlig for å være sikker på at tiden strekker til. Det blir helt sikkert mange runder i de koselige butikkene som pleier og være med.Uutstillingen blir også besøkt en rekke ganger for å få med seg alle detaljer. En handletur i Bergen må også inn i timeplanen.

Nytt i år er Bloggforum,  det blir spennende og se hva dette går ut på. Besøk sidene til Norsk Quilteforbund her kommer det helt sikker flere innlegg etter årsmøtet.                  


  Har vært med på disse helgene mange år på rad, flere ganger uten og ha noe særlig program i form av kurs. I år har jeg meldt meg på kurs med Frieda Anderson. Hun har utrolig mange flotte quilter. Jeg har laget en quilt fra et mønster hun hadde i et amerikans blad for flere år siden. Hun bruker mange ensfargede stoffer i forskjellige valører og har dekorert quiltene sine med lekker frihåndsquilting.

Besøk gjerne bloggen hennes her:
http://www.friestyle.com/



Da gjenstår det og få ordnet sakene sine og reise avgårde. gleder meg til helgen med masse ny inspirasjon. Gleder meg til og treffe igjen mange kjente fjes.

1 kommentar:

merete sa...

Blir kjekt å se deg! Kurs med Frieda blir garantert bra.