tirsdag, november 27, 2007

Hjertelig Løper



Her er min "Hjertelig Løper" sydd etter mønster fra Kari Renolen. Som regel er jeg i siste liten med mange av sy prosjektene mine som skal være ferdig til en spesiell dato. Men etter et par kvelder var løperen ferdig. Løperen har en gøyal avslutning i hjørnene hvor en kan f.eks. montere fjær som Kari har på sin. Jeg lagde meg noen små dusker i sort alpakka garn som jeg montrerte på. Materialpakke med alle stoffene du trenger til toppen er avbildet i "Hjertet" , ta en titt i nettbutikken for større bilde av stoffene.

4 kommentarer:

Lappesola sa...

Veldig lekre farger på løperen din.
Hilsen Lappesola

ingliss sa...

Hei! Er innom for å ønske deg et riktig godt og kreativt nytt år.

mettepia sa...

Kjempelekker løper. Stilig med noe annet en "runde" hjerter. Riktig godt nytt år

CresceNet sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.