torsdag, februar 21, 2008

Vårlig løper

På tide med en liten oppdatering her inne. Har fått sydd litt etter jul men ikke fått lagt ut på bloggen. Var hos Lappetussa Quiltelag i januar og skulle vise hvordan løperen Flettverk var sydd. Det er lenge siden jeg sydde denne så jeg satte i gang og sy en ny i mere vårlige farger.
Denne gangen valgte jeg kun bomullsstoffer. Stripene er også litt smalere en det som er beskrevet i mønstret. Jeg har valgt en størrelse på strimlene på 1 inch. Duken min ble ferdig sydd ca. 47x105 cm. Her kan men lett gjøre om på størrelsen med å legge til eller fjerne noen strimler. Stoffpakke til denne koster 375,- og ligger inne i nettbutikken under Stoffpakker 30 cm mix v.nr. 3501 og mønstret finner du under Mønster Gry Hege - Flettverk.

3 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Nydelig duk med flettverk! Vårlig og fin i fargene.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

See Here or Here