torsdag, februar 21, 2008

Vårlig løper

På tide med en liten oppdatering her inne. Har fått sydd litt etter jul men ikke fått lagt ut på bloggen. Var hos Lappetussa Quiltelag i januar og skulle vise hvordan løperen Flettverk var sydd. Det er lenge siden jeg sydde denne så jeg satte i gang og sy en ny i mere vårlige farger.
Denne gangen valgte jeg kun bomullsstoffer. Stripene er også litt smalere en det som er beskrevet i mønstret. Jeg har valgt en størrelse på strimlene på 1 inch. Duken min ble ferdig sydd ca. 47x105 cm. Her kan men lett gjøre om på størrelsen med å legge til eller fjerne noen strimler. Stoffpakke til denne koster 375,- og ligger inne i nettbutikken under Stoffpakker 30 cm mix v.nr. 3501 og mønstret finner du under Mønster Gry Hege - Flettverk.

5 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Nydelig duk med flettverk! Vårlig og fin i fargene.

Marisar sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Akinol sa...

See Here or Here

Fenrisar sa...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Kazilar sa...

See here or here