tirsdag, november 15, 2011

En rask og enkel juleløper


er sydd av de nyeste julestoffene, mønsteret er fra siste nr. av myQuilt. En enkel og rask modell som ikke krever all verden av tid, flott ble den også.. I bladet er det laget en grå variant (forsiden) og en
elegant lilla som også er lekker til advent.

Denne løperen er enkel og forandre lengde på, i bladet er det beskrevet materialforbruk til en løper på 250 cm lengde og en på 400cm. Jeg har valgt denne stoffpakken bestående av 7 stk. 30 cm julestoff. Jeg fikk da 10 midtblokker, mens i mønstret skulle det vært 17 midtblokker. Løperen min ble ca. 150 lang og 31 cm bred.


  .....alltid hyggelig med kommentarer tilbake.....
post signature 

4 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Løperen ble flott med dine farger! Jeg holder på med nettopp denne, dvs. sliter med å velge farger.

lappedesign sa...

Ja det er ofte det som tar lengst tid hos meg, alltid vanskelig med et par av stoffene. Blir nok bra når du får bestemt deg. Kos deg med sømmen-:)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
kreativkjeller sa...

Takk for koselig komentar på bloggen min :-)

Her inne var det mye fint å se på. Kommer sikker inn igjen for å se.